משה גפני: "דגל התורה מחכה לשמוע את עמדת ארצות הברית"

    "אני בעד שירושלים תקבל יותר תקציב. האם זה ויכוח ענייני או אישי בין ברקת לכחלון? איני יודע. ואם הייתי יודע לא הייתי לא מתערב"
    מנדי אושר 1 Comment on משה גפני: "דגל התורה מחכה לשמוע את עמדת ארצות הברית"

    עמדתה של יהדות התורה לגבי חוק ההסדרה • חוק הדיינים • מי אשם בשביתה בירושלים והאם זה אישי • דעתו על שלי יחימוביץ • ומצבו של ראש הישיבה • משה גפני מדבר על הכל

    גפני ומימרן / אילוסטרציה
    "אני בעד שירושלים תקבל יותר תקציב. האם זה ויכוח ענייני או אישי בין ברקת לכחלון? איני יודע. ואם הייתי יודע לא הייתי לא מתערב"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון מקיף שנערך הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן נשאל חבר הכנסת משה גפני לגבי עמדת יהדות התורה בעניין חוק ההסדרה, חוק שרלוונטי גם להתיישבויות חרדיות שיכולות למצוא את עצמם בסיטואציה משפטית מורכבת. בתגובה ענה גפני:"חוק ההסדרה צריך להידחות עד אחרי חזרתו של ראה"מ מפגישתו עם טראמפ" לדבריו: "אסור לנו לחוקק חוק רגיש כזה לפני שאנחנו יודעים מהי עמדת ארה"ב, זוהי עמדתה של דגל התורה". כאשר הוא אומר כי ל"בסוף ננהג כפי שראה"מ יורה לנו כי בעניין הזה אנחנו חלק מהקואליציה"

    מהנושא המשפטי הזה, מימרן שואל אותו לגבי הנושא המשפטי של חוק הדיינים חוק הדיינים כאשר לתשובת גפני "הנושא הוא הוא עקרוני. בג"ץ קבע שגם אם שני הצדדים רוצים לדון בדיני ממונות בבית דין רבני – הם לא יכולים. מה ההגיון? החוק יתן לבתי הדין הרבניים מעמד ראוי. אנחנו בתחילת הדרך".

    נוסף, עם סיום משבר השביתה בירושלים, גפני נשאל האם לדעתו ירושלים צריכה לקבל תוספת תקציבית, האם זה ויכוח אישי או פוליטי והאם הייתה הצדקה לשביתה וכתשובה ענה גפני כי "אני בעד שירושלים תקבל יותר תקציב. האם זה ויכוח ענייני או אישי בין ברקת לכחלון? איני יודע. ואם הייתי יודע לא הייתי לא מתערב".

    ח"כ הרב משה גפני אף נשאל בעניין הידיעה שפורסמה היום, על כך שחברת הכנסת שלי יחימוביץ עומדת לפרוש לטובת התמודדות על ראשות ראשות ההסתדרות, לדברי גפני "אני מעריך את פעילותה של ח"כ שלי יחמוביץ', היא ראויה לתפקיד יו"ר ההסתדרות. גם אבי נסנקורן ניהל את ההסתדרות מצויין. מזל שאין לי זכות בחירה".

    לסיום הראיון פונה גפני אל המאזינים בקריאה להמשיך בתפילה לשלומו של ראש הישיבה ואומר: "המצב של מרן ראש הישיבה לא טוב. זקוקים להרבה תפילות. ראינו במוחש בכל הפעמים שכוח התפילה מחולל ניסים"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוד מעט שר החוץ חחחח